banner
 
               

התאמת כסאות בר לאי במטבח

המטבח עבור כמעט כל משפחה הוא אחד החדרים הפופולרים והבולטים ביותר בבית ובכל שעות היום והלילה. המטבח נחשב למרכז הבית הנותן מענה לכל בני הבית ולכן, נושא הריהוט במטבח עלה שלב משמעותי בשנים האחרונות. 
 
עם השינויים שהמטבח עבר, נכנסו גם התאמות שונות למטבח. בזכות העובדה שהמטבח הנו החדר הפופולרי ביותר בבית, משפחות רבות רצו לעשות שינויים במטבח ולעשות אותו יותר פרקטי ויותר מתאים לשירותים רבים כגון הכנסת כסאות, פינות אוכל גדולות, תאורה, פינות עבודה, כיריים מעוצבות, אי במטבח ועוד.
 
אחד הדברים הכי פופולריים היום המטבח הוא פינת האוכל העוברת שינויים באופן קבוע - פינות אוכל עגולות, פינות אוכל עם כסאות, כסאות בר גבוהים, כסאות מעץ, מוצרים מעוצבים ועוד. 

כסאות בר ממתכת:

כאשר רוכשים או משדרגים מטבח, כסאות בר אינם מגיעים כחלק מהמטבח ויש צורך לרכוש אותם בנפרד. כסאות בר ממתכת הם בהחלט הבשורה המרגשת ביותר בתחום כסאות הבר. כסאות בר ממתכת מבטיחים מוצרים חזקים שאינם מתיישנים או נהרסים בקלות. בנוסף, צבע המתכת (כסף) משתלב בצורה מושלמת בהרבה מקרים וכן מתאים לשאר חלל הבית. 

כסאות בר מרופדים:

כסאות בר מרופדים בבד הם גם בשורה מעניינת לאוהבי הכסאות. כסאות מסוג זה ניתנים לניקוי בקלות ונחשבים רחיצים וקלים לניקוי ותפעול בנוסף, כסאות אלו ניתנים להחלפה של הריפוד ושינוי שלו בהתאם לצורך. כסאות אלו הפכו פופולריים מאד בתקופה האחרונה מאחר והם ניתנים לשינוי וניקוי בקלות. 

כסאות בר עומדים:

כסאות מסוג זה הם כסאות בר קלאסיים והם כסאות גבוהים המתאימים לאי במטבח או בר. כסאות אלו פופולריים מאד ונחשבים כפריט המשולב באופן טבעי בפינת האוכל ובאי המטבח. 
 

התאמת כסאות לאי

על מנת להתאים את כסאות בר לאי במטבח חשוב לקחת בחשבון את גודל האי ואת המקום שניתן להכניס בו את הכסאות. ישנם איי מטבח שלא מתאימים לכסאות ויש אי שכן מתאים לכסאות. כמו כן, נסו להבין כמה כסאות נכנסים לכם באי והכי חשוב זה להתאים את עיצוב הכסאות לעיצוב האי על מנת לקבל נראות מושלמת.