banner
 
               

מה לזכור כשמתקינים מאוורר בחדר ילדים?

התקנת מאוורר תקרה לחדר ילדים היא צעד מבורך שבצידו חיסכון בחשמל ואוורור ירוק. יחד עם זאת, זהו מוצר שיש לו כנפיים והן עלולות להיות קטלניות במקרה של מגע בעת ההפעלה. לכן, הכנו לכם כאן מקבץ בטיחות קצר המסביר מה עליכם לזכור כשאתם מסדירים שם התקנה של מאוורר תקרה.

ההמלצה – להתקין את המאוורר במרכז החדר

מרכז החדר נותן מקסימום אוורור ומקסימום פיזור של האוויר בכל המרחב, בשונה מהתקנת צד שמבססת אותו בעיקר באזור המותקן. בנוסף, הצמדת הכנפיים לקיר מסוים חושפת אתכם לטעויות בעתיד. אם תחליטו לשנות את תוואי הקיר, להרחיב אותו, לתלות שם קנבסים וכד' זה עלול לסכן את פעולתו של המאוורר בהמשך הדרך. לכן ההמלצה שלנו היא ללכת על בטוח ולתלות אותו ממש במרכז הגיאוגרפי של החדר.

רכזו את המיטה ואת שידת המיטה במרכז החדר מול המאוורר

המיטה והשידה של המיטה צריכות להיות ממוקמות ממש מול המאוורר, גם על מנת שהילד ייהנה מאוורור בעוצמה הכי גבוהה כאשר זה נדרש עבורו וגם בשביל למנוע טיפוס והשחתה של הכנפיים. כשהמיטה שם, אין שום תשתית מוגבהת באזור וניתן להיות סמוכים ובטוחים כי מאוורר תקרה לחדר ילדים יושב בבטחה על התקרה.

פתרונות אחסון צריך להציב כמה שיותר רחוק מהמאוורר

כשאתם מציבים את הארונות והכונניות – חשוב לעשות זאת כשהם רחוקים מאד מהמאוורר, וצמודים לקירות. בדרך הזו לא רק שהילד מונע מעצמו טיפוס לכיוון המאוורר, הוא גם נהנה מפתרונות אחסון מורכבים לכל אורך ורוחב הקירות. במקום קירות יש מדפים וזה חוסך עבודות צבע ושומר על החדר בעל מראה יפה כמו חדש. כך ניתן גם לשלב פתרונות אחסון, גם לשלב מיטה וגם לשלב מאוורר תקרה לחדר ילדים באופן מאובטח.

רכישה מומלצת של מאוורר תקרה

ההמלצה שלנו היא לרכוש דגם מנורה ובכך גם להתקין תאורה מרכזית וגם להתקין מאוורר במוצר אחד. ניתן לבחור מוצרים מסוג זה בהדמיית מחשב של חברת פתרונות אוורור ואף מומלץ לעשות זאת ולא להיכנס לעסקאות יד שניה שאינכם מכירים את טיבן. רכישת מאוורר תקרה לחדר ילדים בחנות של מאווררים חדשים היא המהלך הנכון והבטיחותי ביותר עבורכם.