banner
 
               

אודות:
איזולה מדרה היא אחת משלושת האיים הבורמאים הנמצאים באגם מג'ורה (לגו מג'ורה) בעיירה סטרסה, בצפון איטליה באיטלקית פירושו " אי האם" אי השוכן על גדות אגם באיטליה וממנו נולד השם וההשראה למפעל חייהם של לימור ואורי פריוב, לימור היוצרת המעצבת והרוח החיה, ואורי מאחורי העסק המצליח של רהיטי ילדים יפייפיים ואיכותיים. איזולה מדרה היא / חנות עולם ומלואו לילדים ולהורים שרוצים לתת לילדים מקום שקט ורגוע,מקום שפוי שבו מותר להיות ילדים. החל מריהוט ומצעים ועד לצעצועים ופריטי נוי, החנות מתמחה בעיצוב ועשיית רהיטים לחדרי ילדים תינוקות ונוער, כאשר היא שמה דגש על יופי איכות והתאמה מושלמת לכל גיל.

ההשראה הויזואלית באה לידי ביטוי באווירה ובשלווה שאופפת את אולם התצוגה במושב בורגתה, הצבעים צבעי פסטל ושמנת מזמינים, ריהוט מודרני בסגנון פוסט מודרניזם ופרובאנס, וההתאמה לכל גיל ולכל שלב ניכרת באיכות הרהיטים אשר עוצבו בשיטה האגרונומית "הנדסת אנוש" ובעבודה עם חומרים ידידותיים לסביבה ולילדים, צבעי הרהיטים הם על בסיס מים, והרהיטים המיוצרים בהזמנה אישית מותאמים לאופי הילד ולגודלו הפיזי על מנת ליצור נוחות מושלמת וגישה נוחה. בטיחות, אווירה, יופי והרגשה הם הקווים המנחים ליצירת החדר המושלם עבור ילדיכם.
אנו שמים דגש על כל אלה תוך כדי התחשבות בטעם האישי שלך, ומקפידים לענות על צרכי ילדיכם, לממש את האהבות שלהם להגשים את הרצונות והחלומות של כל ילד וילדה. הגשמת חלומות היא המומחיות שלנו, וביחד נוכל ליצור את החדר המושלם עבור ילדך !