banner
 
               

מערכות ישיבה מבד

מערכות ישיבה מבד, מיוצרות משלושה סוגים של ריפוד. יש ריפוד שהוא סרוג ויש מצופה. בדי הריפוד בשתי וערב כוללים בדי ריפוד קטיפתיים ובד הנקרא "ג'קרד"  שהם בדי ריפוד שטוחים וללא סיבים עם דוגמא. יש גם בדים המונעים כתמים וספיגת נוזלים.  יש בדי ריפוד שהם סינטטיים, מייקרופייבר ופבריק. יש מערכות ישיבה מבד הבאות בגדלים שונים, כמו ספה של שניים ושלושה  מקומות  ישיבה. יש כריות קבועות או נשלפות. על מנת לבחור את מערכת הישיבה האיכותית, יש לבחון אם היא עשויה משלדת עץ מלא. בבסיס של המושבים קיימת רצועה אלסטית שמבטיחות רכות ונוחות בזמן שיושבים על מערכת הישיבה. היתרון הגדול  של מערכות ישיבה מבד הוא שאינם מזיעים בהם גם לאחר כמה שעות של ישיבה.

היתרון של מערכות ישיבה מבד בישראל

בארץ חמה כמו ישראל, כדאי יותר לרכוש מערכות ישיבה מבד בגלל שהם סופגים זיעה ונוח לשבת עליהן. כאשר בוחרים מערכות ישיבה מבד, הצבעים והגוונים הם בלתי מוגבלים, לא כמו במערכות ישיבה מעור.  בבד יש המון צבעים וגוונים וקל יותר להתאים ווילונות, כריות ושאר אביזרים עיצוביים בסלון. כדאי לבדוק את איכות הספוג, באמצעות פתיחה של הרוכסנים ולבדוק כי הספוג הנו שלם ולא מגיע בחתיכות קטנות.  יש לבדוק גם את איכות התפירה, אם היא מספיק חזקה, כך שהתפרים לא ייפרמו בעתיד. ידוע, כי תפירה איכותית של מערכות סלון מבד, על מנת שהסלון יישאר רענן וחדש לאורך הרבה שנים.

איזה צבע של מערכות סלון מבד כדאי לרכוש ומדוע?

כאשר קונים מערכת ישיבה העשויה מבד, כדאי לחשוב היכן תמקמו אותה, במידה והיא תהיה קרובה לחלונות, כדאי שעל מנת למנוע את דהיית הבד, תרכשו צבע בהיר. וודאו לקבל תעודת אחריות מהיצרן של מערכת הישיבה. לא כדאי להתפתות ולרכוש מערכת סלון זולה, כי האיכות שלה תהיה ירודה .חשוב לרכוש מחברה ידועה מערכות סלון על מנת שתהיו בטוחים כי אתם רוכשים מערכת סלון איכותית שתשרוד הרבה שנים . חשוב להתאים את הצבעים של הסלון לאלמנטים השונים כמו שטיח, ווילונות ולפי הסגנון של פינת האוכל שתמיד ממוקמת ליד הסלון.