banner
 
               

קטלוג ארונות מעוצבים קולקציית דגמים 2018

מעוניינים להתחדש בארון הזזה מפנק, חסכני במקום ועשיר במקומות אחסון? קולקציית ארונות מעוצבים 2018 פותחת לכם צוהר לעולם חדש של התקני אחסון דקורטיביים אשר יחדדו את עיצוב הבית שלכם ויצרו בו מגוון עשיר של צבעים וצורות חדשים. אז, מה מחכה לכם במסגרת קולקציית ארונות מעוצבים חדשים לשנה זו?

ארונות הזזה חצובים בקיר

ארונות הזזה, בשונה מארונות פתיחה, הם ארונות שמזיזים את הדלת שלהם לימין או לשמאל, ולא פותחים אותה בתלת ממד. בכך, נחסך לכם 0.5-1 מ' מקום פנוי, אבל זה לא הכל. אם אפשר לחצוב בקירות שלכם, ניתן להטמיע את הארון 60 ס"מ בתוך הקיר ולדאוג שרק הדלת תהיה חשופה, בעובי של הקיר. בכך, המקום שנחסך בחדר כבר חוצה מזמן את גבול ה- 1 מ' בשל כך שמדובר בארון רחב שעשוי להגיע לממדיו של רוחב הקיר. מומלץ ליזום פגישה עם נציגי חברת ארונות מעוצבים לבדיקת האפשרות לחצוב בקירות שלכם.

ארון הזזה מעוצב

ארונות מעוצבים לחדרי הורים ושינה

ארונות אלו מטמיעים בחדר את כל יסודות העיצוב המודרניים: מראה בארון, ארון עם השתקפות ללא מראה, ארון מודפס עם תמונה. ניתן לשלב יצירת אומנות מתחום הרישום על הארון. קולקציית ארונות מעוצבים לחדרי שינה מכילה בחובה המון אספקטים של עיצוב שמומלץ לבחור. אנו סבורים כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה יתאים לחדר שלכם היא לבחור זאת באמצעות הדמיית מחשב.

ארונות מעוצבים לחדרי ילדים

ארונות מצוירים אשר נושאים בחובם את כל האספקטים של עיצוב חדרי ילדים. ארונות עם ציורי בעלי חיים ונופים, הכל מבוסס על צבעים בהירים וקרים, כיאה לאופי העיצוב הכללי של חדרי ילדים. ארונות אלו גם ידועים בבטיחות ילדים, בשל כך שאין בהם מערכת צירי פתיחה, והזזת הדלתות נעשית באופן מבוקר ואטי, ולא באופן כזה שיגרום לדלת להיזרק כשהיא נסגרת.

א.א ארונות – המומחים שלכם לארונות הזזה

בחברת א.א ארונות הזזה תוכלו למצוא את כל מה שתמיד רציתם בתחום הארונות המעוצבים. ארון מעוצב 2018 הוא כל מה שלא הכרתם עד כה: ססגוני יותר, משוכלל יותר וחסכני הרבה יותר במשאבי מקום. בואו לבחון את הקולקציה של א א ארונות הזזה ולמצוא את ארון חלומותיכם!