banner
 
               

שולחנות

הרבה פעמים קורה לנו שאנו חייבים לערוך שינוי בעיצוב פנים הבית אצל חברת מערכות הישיבה הגדולה בישראל, והכוונה היא לרהיטים השונים שכבר שנים הפכו לחלק מהנוף הקבוע בבית ואנו מעוניינים לשנות אווירה ועיצוב. פריטים קטנים בסלון כמו שולחנות או שולחן חדר אוכל שצריך היה שימוש בגלל שהתבלה, בהרבה מקרים נרצה להחליף אותו עם שולחן חדש. היום ניתן לרכוש שולחנות  לחוד בהרבה חנויות רהיטים או נוכל להתאים את השולחן למערכת הישיבה או לכיסאות בפינת האוכל שלנו.  יש הרבה שחוסכים בהוצאות של עיצוב הבית באמצעות שינוי והחלפה של פריטים קטנים כמו שולחנות, כיסאות לחדר האוכל ועוד.

שולחנות והקשר שלהם לפריטי הבית

יש קשר ישיר בין שולחנות לבין הריהוט השונה בבית. כדאי להתאים את שולחנות האוכל למשל לסגנון שבחרתם בו על מנת שעיצוב הפנים יהיה בטעם. לא כולם לוקחים מעצבי פנים על מנת לשנות כמה פרטי ריהוט בבית כמו שולחנות או אפילו החלפה של ארונות המטבח. להרבה אנשים יש חוש עיצוב והם יודעים להתאים את הפריטים השונים של הריהוט שיתאימו בגודלם לחלל וכן לשאר הרהיטים והריהוט המשלים הנמצא בסלון ואפילו בחדרי השינה. שולחנות של חדר האוכל, או יותר נכון, פינת האוכל חייבת להיות מותאמת לסגנון המטבח, אם המטבח כפרי, כדאי כי יהיה ריהוט כפרי בפינת האוכל שייצור הרמוניה מוחלטת.

סגנונות שונים בעיצוב שולחנות

ישנם שולחנות בסגנונות שונים קחו למשל את שולחן הסלון שניתן לרכוש שולחן כזה בקווים שקטים ונקיים. חשוב כי שולחנות יהיו עשויים מחומרים איכותיים בלבד כמו למשל עץ מלא. ניתן לשלב חומרים שונים כאשר בוחרים שולחן, שילוב של עץ וזכוכית או שילוב של ברזל ועץ יכול להיות שילוב מעניין. יש להתאים את השולחנות לשאר בני הבית, היות ואם יש לכם ילדים קטנים, לא כדאי כי תרכשו שולחנות העשויות מזכוכית לפינת הרוכל או לסלון, היות והם מסוכנים לילדים ואינם בטיחותיים עבורם.  גם גובהה של מערכת הישיבה בסלון חייב להיות מותאמת לשולחן הסלון הגובה חייב להיות זהה בין השולחן לבין מערכת הישיבה על מנת שיהיה נוח להגיע לשולחן מבלי להתכופף.