banner
 
               

צעצועים לילדים

אנו עדים למהפכה שחלה בשנים האחרונות בתחום צעצועים לילדים. לפני שהפלסטיק הומצא, רוב הצעצועים היו עשויים מעץ, פח גומי או נייר. ההמצאה של הפלסטיק, הביאה שינוי גדול בייצור צעצועים לילדים הן בגלל הטכנולוגיה וכן בגלל המחיר. רוב הצעצועים היום מיצרים בסין בגלל כוח האדם הזול. הרבה חברות צעצועים מערביות, פתחו בתי חרושת לצעצועים בסין. צעצועים לילדים חיוניים להתפתחות תינוקות ופעוטות, היות ויש לחשוף את התינוקות לצבעים וחומרים מגיל צעיר מאוד. ישנם גם צעצועים איכותיים העשויים מחומרים יקרים, כדאי כי מדי פעם תרכשו צעצוע איכותי עבור ילדיכם. בגיל 3 הצעצועים צריכים להיות מורכבים יותר כמו למשל צעצועים בעלי צורות מיוחדות, או צעצועים שיש בהם לימוד של מספרים ואותיות.

צעצועים לילדים להרחבת הדמיון

ילדים צעירים, חייבים להרחיב את הדמיון באמצעות צעצועים לילדים הכוללים בובות, כובעים, תחפושות ומשחקים שונים כמו לגו ופאזל.  צעצועים לילדים הם כלי התפתחותי שיש בו הרבה יתרונות הרבה מעבדות בארץ וברחבי העולם, שוקדים על מציאת צעצועים שיתאימו ויפתחו את הדמיון והמחשבה של הילדים. חשוב לדעת איזה סוג של צעצועים כדאי לרכוש עבור הילדים. כאשר אתם נמצאים בחנות צעצועים, חשוב כי תציינו את הגיל והמין של הילד על מנת שיתאים לכם את הצעצוע שיתאים לו או לה. אם מדובר בפעוטות עד גיל שלוש, חשוב כי הצעצועים יהיו בטיחותיים, שלא יהיו חוטים, כפתורים או חלקים קטנים שהילד עלול לבלוע אותם וחלילה להיחנק.

צעצועים המיועדים לילדים קטנים וגדולים יותר

צעצועים לילדים קטנים וגדולים יכולים לכלול משחקי חשיבה, משחקי יצירה - http://www.avantgarde.co.il, משחקי קופסא טרמפולינות, אופניים מכוניות ועוד. צעצועים שהושקעה בהם מחשבה רבה, יספקו לילדים את האתגר , הסקרנות ואפילו את יצר ההרפתקנות. ישנם תמיד צעצועים אהובים שתמיד עוררו בנו נוסטלגיה כמו רכבת עם קטר, קוביות לגו, ומשחקי פאזל והרכבה שתמיד ימשיכו ללוות אותנו. צעצועים לילדים, הם כאמור כלי התפתחותי שיש בו הרבה יתרונות, והרבה מאוד חברות שוקדות להמציא לנו צעצועים שיציתו לנו ולילדינו את הדמיון. חשוב כי לא תמלאו את חדר הילדים בצעצועים, על מנת שהילד לא יימאס מהר בצעצוע החדש ואף לא יעריך מספיק את הצעצועים האחרים שיש ברשותו.