banner
 
               

חדרי שינה

עיצוב של חדרי שינה הנו תחום מאוד מעניין, והרבה מעצבי פנים בוחרים דווקא את עיצוב חדרי שינה על שאר העיצובים בבית. החכמה היא לייצר אווירה של חדר רגוע אך מרשים שיענה לצרכים של מי שגר בו יש להשקיע הרבה מחשבה על עיצוב של חדרי שינה על מנת שיהיו בדיוק כמו שאנו אוהבים, יפים, מרשימים ופרקטיים. טפטים הם גורם חשוב בחדר השינה, היום בהרבה בתים ניתן לראות טפטים מעוצבים שמתאימים לכל חדר בבית, טפט בגוון רגוע ודוגמא עדינה, ייתן את האווירה הרצויה בחדר השינה שלכם. הריהוט בחדר השינה חייב להתאים לטעם האישי ולנוחות שלכם, ריהוט בחדר השינה הוא אינו עניין פשוט במיוחד כאשר מדובר במיטות או מזרונים שחייבים להעניק לכם שינה נעימה ולתמוך בגופכם.

כמה טיפים על עצוב חדרי שינה

חשוב כי החלל שבחדר השינה יהיה מצאים לריהוט. אם יש חדרי שינה קטנים וראיתם ריהוט שמצא חן בעיניכם, אך הוא גדול מדי לממדים של חדר השינה שלכם, לא כדאי לרכוש אותו, אסור שתהיה הרגשת מחנק וחייבים להיות מעברים פנויים וחופשיים בחדר השינה על מנת שתוכלו לנוע בחופשיות. יש שאוהבים  חדרי שינה מודרניים ויש כאלה שיעדיפו חדרי שינה יוקרתיים, הכול לפי הטעם של כל אחד. חשוב כי הנוחות בחדרי השינה תהיה במעלה הראשונה ולאחר מכן העיצוב. ניתן למצוא מגוון רב של פתרונות אירוח בהרבה חנויות רהיטים, אבל חשוב שהריהוט יהיה עשוי מחומרים איכותיים כמו עץ מלא, היות ומחיריהם של חדרי השינה הם אינם זולים ולא נחליף כל שנה או שנתיים חדר שינה.

ארון הבגדים בחדרי השינה

המיקום של ארון הבגדים בחדר השינה הוא הכרחי, חדר השינה הופך להיות קטן יותר, ברגע שנוסף לו ארון בגדים שחייב להכיל גדול על מנת להכיל בגדים של זוג .לא כדאי למקם את ארון הבגדים בסמוך לדלת חדר השינה על מנת למנוע תחוש מחנק וסתימת החלל. היום, בהרבה חדרי שינה יש כבר הכנה לחדר ארונות. בחדר הארונות יש נישה מיוחדת מעין חדרון קטן שאינו לוקח הרבה מחלל החדר, נוח ונעים להתלבש בו כשהכול נמצא מולכם.